Kizlar bilenler bilir 26+2 haftlk gebeyim bu surecte hic bir zaman kanamam olmamis.
Bugun cok cok ayak uste oldum.
5 6 saat falan cok cok yoruldum. Bulasik yemek derken..
Sonra banyi yaptim ilik suyla.
Dustan ciktim progetsam fitil koydum hep koyarim zaten 6 7 aydr.
Cikarinci aleti aczik cok az kan damlasi gordum belki 1 2 damla ola ya olmaz.
Ama oglen epilyator aleti ile bikini temizlemisdim kantmisdm. Fln.
Banyi yapinca sungerle iyice surtdum. Aff ederseniz.
Belki ondam kanatmis ola bilirim.bilmem
Ama icerden cikarinca kan gordum aletde
Salincada iceriye baya zorladim sanki belki kanatdim knarlarini iceride. Bilmem
Col cokk cokkorkuyorum
Suan ayaklarimi duvara kaldirdim.. 2 saat boyle saklicam