Merhaba bebeğimi ilk öğrenip kalp atışını duyduğumda Corona olmuştum 1 hafta yatarak geçti ilaç kullanmadım şuan 19. Haftamdayim bugün burun tıkanıklığı hafif boğaz yanması yaşıyorum zaten çalışmadığım evde olduğum için test yaptirmiyorum çünkü psikolojik bilgiden başka işime yaramıyor zaten ilaç biyere cikmayip kendimi karantinaya aldım gribal enfeksiyon gibi beslenmeye çalışıyorum fakat bebeğim için korkuyorum ilkinde bir sıkıntı yaşamadık çok şükür ama buda coronaysa kötü bişey olur mu yaşayan var mı çok teşekkür ederim şimdiden 🙏