Kub09 36-37. Haftalarda alttan muayene ediyorlar ama sebebi açıklığa bakmak değil. Çatınızı falan kontrol ediyorlar normal doğuma uygun mu sıkıntı var mı diye. Sonrasında ise ntsde sancınız çıkarsa açıklık varmı bakmak için alttan muayene oluyorsunuz diye biliyorum. Benim doktorum 37de çatı için muayene etti sonrada sancına göre bakarız dedi. Bi sıkıntı görmediyse, nts de sancı Falan da çıkmıyorsa alttan muayene etmemiş olabilir bence.