Herkese merhabalar,
26 haftalik hamileyim, ikizlerim olacak hayırlısı ile, karnım hızla büyüyor, lierac çatlak önleyici jel kullanmama rağmen kasık bölgem ile göbek altı bölgemde çatlaklar var, akşamları fazla ayakta durduğumda aşırı derece ağrıyor ve acıyor, gülerken bile oralar acıyor, şimdiden böyleysem ilerisi için korkuyor ve endişeleniyorum, aynı durumu yasayanlar var mı? Neler yapabilirim? Lütfen yardım???( yarın kontrolde doktoruma da soracağım ve göstereceğim)