2 doktora takipliyim biri rutin kontrole gittiğim yaşadığım yerdeki diğeri doğumumu yaptırıcak olan memlekette ki doktorum sorum şu doğumu yaptıracak doktor ilk gebelik olduğu için ben önermiyorum 2 defa iğne olmuş oluyosunuz yaptırma dedi, içeriği ile ilgili bişeyler de dedi ama hatırlamıyorum tam olarak sonuç olarak ilaç alıyosunuz dedi, rutin kontrole gittiğim ilk doktorum ise yaptır demişti çok açıklama yapmamıştı.Araştırdığım kadarıyla ilk gebelikte sorun olmuyormuş kanama yok ise..sorum şu daha önce doğum yapmış uyuşmazlığı olan tecrübeli anneler bu iğneyi yaptırmayan var mı bi sorun yaşadınız mı ? (İğne yapayım mı diye sormuyorum bu arada abuk sabuk yorum yapacaklar yazmasın ! )