Nur000 merhaba nur iyi akşamlar bende şeker yüklemesi yaptırdım ama böyle.birseyle karşılaşmadım ne olduğu belli değil bı sorum olacak şeker yukledikten sonra 1 saat ve 2 saat olarak değerlendirme aldilarmi nasıl yaptılar bir diğeri ise eğer e nabız yüklüyse telefonunuzda sonuçlara birde ordan bakın. Birde sağlık ocağında ki sizden sorumlu doktorunuz bu kağıdı verirken bişey demedi mi? Sadece kağıttan yorumladigim kadarıyla değerlere bakınca yanda h ve l harfi olan değerleriniz referans dışı gözüküyor ama şekerle alakalımıdır ondan emin değilim. O yüzden endişelenmeyin 🥰