Hahahh12 Benim kanamam olmuş içeride ama dışta bir şey yoktu. Ultrasonda görünüyordu sadece. Doktorun kanaman oldu mu, demişti. Hayır, deyince çok şaşırmıştı. Kanama olmuş, kendi kendine durmuş, kalmış içeride. Olabiliyormuş yani. İnşallah çabucak durur kanamanız. Çok geçmiş olsun.🙏🏻