Eylulsura canım pişman olmazsin inşallah tabii ama ben yönlendirmeden yaşadığımı paylaştım seninle. Yani tecrübe evet ama zaten sen doğuruyorsun emin ol her şey senin elinde aslında sürecinde ilerleyiside sen belirliyorsun ebeleri dinler dediklerini yaparsan kolay bir doğum olur emin ol.acil durum olmasın doktor müdahale etmesin dilerim. Doktor oğlumu alıp foto çekme peşindeydi 😂😂 bi kaç dikisime geldi yemin ederim sadece