Kykcirem Merhaba kızlar🖐️ 13+3 teyim aşırı derecede bel ağrısı çekiyorum ve günlük şiddetli başağrıları yaşıyorum acaba değişen havalardan mı kaynaklı başağrısı🤷♀️ sizin de bu durumları yaşadığınız oldu mu?
mavi_kelebek467 Kykcirem sanırım tüm bel ağrısı postlarında ben varım. 😔😔😔 Benim kadar şiddetli yaşayan var mı bilmiyorum. 😔 Doğru düzgün oturamıyorum, yatamıyorum, yürüyemiyorum. Belimin ağrısı kalçama ve bacağıma da vuruyor ne yapacağımı şaşırdım iyice. 😔😔
Sibel87 Kykcirem son günlerde benimde öyle malesef değişik bi baş ağrısı tansiyonum hep düşük.yatıyorum geçmiyor😔yarın. Da devam ederse doktorumu aramayı düşünüyorum.
Kamile71 Kykcirem kan değerlerine baktır demir düşüktür , bel ağrısı içinde magnezyum ve d vitamini yazdir
Kayaes Kykcirem baş ağrısı gayet normal canım ben şuan 26 haftalığım 24. haftada başladı bel ve sırt ağrısı
Ozgepoyrazaden mavi_kelebek467 ya bende tam olarak böyleyim. Her gece bacaklarımın ağrısı , belimin ağrısından uyuyamıyorum . Şu an bile sırtım inanılmaz ağrıyor . Çaresini bulan Allah aşkına bana da söylesin. Daha 26. Haftayım 😔
Sibel87 mavi_kelebek467 kaçıncı haftan?benim ilk hamileliğimde son ayım o şekilde geçiyordu yürüyemiyordum artık ağlıyordum,artık doğum yapayım diye o derece..6 yıl önce doğum yaptım ve o bende kaldı çok uzun süre ayakta kalayım kalçama vuruyor o ağrı 😣
Zelsonr mavi_kelebek467 Yaa aynı bemde öyleyim dün öyle bir ağrı girdi ki sol bacağıma ve kalçama üstüne basamadim eşim yatağa götürdü beni yatakta donemiyordum bile yaa. Dündem beri de beynim çatlıyor baş ağrısı çok kötü😢 16+2 haftadayim bu arada😞
Ozgepoyrazaden Sibel87 bende dün gittim tansiyonum 5 den yukarıya çıkmıyor . Doktorum su içmeyi önerdi .
Sibel87 mavi_kelebek467 aynı haftalardayız..erken başlamış senin doktorunuz ile görüşün belki ilaç verir
Sibel87 Kamile71 devit 3 kullanıyorum ama doktorumu arayıp sormam gerekiyor kan tahilili yaptırabilir evet
Kykcirem Kamile71 Canım, doktorum gyno ferro demir ilacı decavit ve d3 vitaminlerin yazdı bir haftadır kullanıyorum ama işte dediğin gibi tahlil yapıp baktırmak ta fayda var☺️
mavi_kelebek467 Sibel87 mesaj atıp durumu anlattım fıtıktan şüphelendi. Ağrı kalçama ve bacağıma da vuruyor açıkçası ben de şüpheleniyorum. 2 hafta sonra kontrolüm var bakalım o zaman netleşecek.
mavi_kelebek467 Zelsonr çok özür diliyorum ama yalnız olmadığıma çok sevindim. 🙈 Çünkü etrafımda herkes bel ağrısı için daha çok erken vs diyordu bir de nazlandığımı düşünenler de cabası. 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Anormal olan benim diye artık kendimi inandırmıştım ama tek ben değilmişim. 🙈🙈🥰 En yakın zamanda ağrılarımızdan kurtuluruz inşallah. 🤲🏼🌼
Kamile71 Zelsonr canım baş ağrısı ödemden az su içmekten ve demir eksikliğinden oluyo eğer hamurisi tatli tuzlu çok yiyorsan birde eğer riskli değilsen biraz biraz hareket yürüyüş yap kan basıncı dengelenir bana doktorum söylemişti benimki dengeli beslenince geçti enseme enseme vururdu ağrı günlerce geçmezdi
Kamile71 Zelsonr birde bel ve kalça ağrısı magnezyum la geciyo bende yuruyemezdim yatamazdim dogrulamazdim hem magnezyum ilerde tansiyon riskini de düşürüyor herşeye faydali
VeraVrea Kykcirem bol su içmek ve magnezyum takviyesi👍🏻 Doktor hiçbir zararı yok dedi ve bir toz verdi şueup şişesinde eczaneden alabilirsiniz
Zelsonr mavi_kelebek467 Yok canım ne özürü bende başlarda senin gibi düşünüyordum ama sonra baktım ki dediğin gibi yalniz değilmişim. Yaa sırf bu ağrı yüzünden dün ana sağlıkta iki tüp kan verip degerlerime baktırdım herşeyim normal çıktı tam olması gerektiği gibi sonra annemde dedi ki bebeğin yeli giriyro kalçana ayağına ondandır diye bakalım artık ne zaman geçerse 🤷
Zelsonr mavi_kelebek467 Yok ya ne nazı kim bile isteye ağrı çekiyorum diye yalan söyler yani😏🙄 İnşallah canım inşallah