Kızlar en son kontrolümde tansiyonum 13 e 8 çıktı. İdrar tahlili istedi doktorum, protein kaçağı var mı diye baktı, sonuç temiz çıktı. Ama 2 gün tansiyonu takip et çarşamba gel dedi. Tansiyonum 12e 7, 13e 7 çıktı bugün yarın yine ölçücem sabah, öğleden sonra kontrole gidicem. Bir sorun olmaz di mi var mı yaşayan.. 39. Haftamdayım tam.