begum1 canım bugün muayene oldum. Gerçekten korkulacak hiç bir şey yokmuş. Doktor karnını şişirerek nefes al dedi ve jel sürerek girip baktı eliyle. Üzerime örtü örttü ve kendisi bakmadan yaptı. İçinde sanırım parmaklarını açıyor birsz o an minik Bi sızı hissettim o kadar. Sonrasında vajinada baskı hissettim ve hala hissediyorum. O da bebek aşagı indiği için. Rahat ol yani çok kolay bir işlem