CigdemEge Normalde 9/6 falandır tansiyonum hamileliğin başından beri bir yüksek bir düşük seyrinde yemeye içmeye dikkt edince bir sorun olmuyordu akşam 3.30da tansiyonum yükseldi 15-11 sonra iki defa kustum açıldım bu arada 31 haftalık hamileyim sabah doktora gittim ölçtü iyi dedi yediğine içtiğine dikkat et dedi ki dün inanın adam gibi birşey yemedim doktordan geldim kahvaltı ettim ondada çavdar ekmeğinin arasına domates salatalık koyup yedim şu an gene 14-10 tansiyonum aşırı rahatsız ediyor doktorlar bişey yok diyor ne yapmam lazım benim gibi olan var mı ?
eCeCik CigdemEge benim tansiyonumda genelde 9/6 falan bi kaç kez benimde 13-14 lere çıkmıştı o zaman çok aç kaldığımda çıkıyordu düzenli beslenmeye çalışın bizim ailemizde herkeste yüksek tansiyon var kimse tuz yemez pilav makarna yemez dengeli beslenin