anneyim_33 17.hafta dayım tetanoz aşısı yapmadılar siz e yapıldımi yapılmasa nolur acaba bilgisi olan var mı
[silindi] anneyim_33 21 haftalarda oluyor hatta hemşire soruyor özellikle hissediyorsan bebeğim yapıyorlar sanırım
anneyim_33 Emel38 internette 12.hafta yazıyor du da ondan sormak istedim sağolun zamanı geçti sandım anca olck ozmn
Asyaayaz1 anneyim_33 senin dediğin ikili test olması lazım 12 haftada o yapılıyor çünkü tetenoz 20 den sonra oluyor ikinciyi vurulacam bende haftaya🤭
anneyim_33 Asyaayaz1 yok kız ikiliyi oldum ama nette öle yaziyo tetanoz 12.haftada oluyo diye yanlış ozmn
Asyaayaz1 anneyim_33 2 doz cnm ilk vurulduğun zaman bir ay sonra ikinciyi vuruluyor önemli doktorum kesinlikle ikinciyide vurdur faydası olsun demişti