Merhaba kızlar 35+3 hamileyim bebek 2800.. kilo postlarına sinir oluyorum bu bir kilo postu değil aksine çok endişelendiğim bir konuda daha önce bu durumu yaşamış annelerden fikir almak istiyorum.. o kadar bulantıya ve iştahsızlığa rağmen bebeğimin gelişimi hep önde gitti şeker testimiz de temiz çıktı bu güne kadar bir sorun olmadı ama bugün kontrole gittiğimde doktorum bebek 1 haftada yarım kilo almış ( geçen hafta da gitmiştim ) böyle devam edersen sezeryan yapmak zorunda kalırız dedi moralim çok bozuldu iştahım da çok yok nasıl oluyor anlayamıyorum böyle olupta normal doğum yapan var mı kaç kiloya kadar normal doğum risksiz yada iri bebek doğumlarında yırtılma çok oluyor mu??sezeryandan çok ürküyorum.. lütfen tecrübelerinizi paylaşın..