Teacherr Kızlar emzirme sütyeni, sporcu sütyeni, bralet emzirirken hangisi daha rahat olur kafam öyle karıştı ki bir türlü karar veremedim ☺️
metehaninannesiii Teacherr ben emzirme atleti aldım içi göğüs tarafı pedli sitene gerek yok yani lcw den aldım ben birde göğüs tarafı citcitli takip çıkarabiliyoruz
dlnyny Teacherr emzirme sütyeni olarak penti önerebilirim e bebekten aldım fakat sağa yatınca sol göğsüm dışarı fırlıyor sola yatınca da sağ. Ama pentinin kesimi daha geniş ve güzel
feyzaa34 Teacherr emzirme sütyeni çok gereksiz bence canım ben 1 tane aldım 1-2 kere kullanılmışımdır artık hep sporcu atleti kullanıyorum çok rahat kızımı memeden kestim hala giymeye devam ediyorum
Erceyl Teacherr sporcu sütyen yada önden fermuarlılari var onlardan almıştım ben normal yarım atlet olanlardan bambu kumaşti olanlardan aldım çok rahat ettim
oglumgeliyyor2 Ben PentiDen birkaç tane almıştım ilk çocuğumda göğüslerim büyük emzirme sütyeni çok iyi oldu devmlı kullandım eğer gögüslerin küçükse diğer sütyenleri de kullanabilirsin