Ceycey Kızlar ya bişey sorıcam dün kontrole gittim 16 haftalıgım doktor herşey yolunda dedi ben ikili tarama falan yaptırmadım doktor ben çocuğu her türlü dünyaya getırcem dıyosan yaptırma dedi bizde zaten yaptırmamayı düşünüyorduk ense kalınlıgı falan normal çıktı şükür dün cınsıyetımızı öğrendik prens gelıyor Allah’ın İzni ile ama ultrason resmi okadar tuafkı anlatamam size atamadım buraya atılıyomu bılmıyorum gözleri cekık kafası yamuk gibi burnu yok gibi 🤔 normalmi acaba doktor bi sıkıntı görse söylerdi heralde
ZeynepKara Ceycey ultrasondan öyle görünüyo benim bebeğiminde burnu yüzü kadar kocaman hatta dudakları eğri büğrü yanaklarında çukurlar var ama ultrasondan dolayı öyle görünüyo hareketli oldukları için bence öyle bile çok tatlı 😍
Merymery Ceycey gene seninkinin yüzü belli bnde kafa göbek ayak var esim zavallı bebek nerde diyor cihazdan midir nedir herkesin ultrason resmi net bnmki sanki savaştan cıkmış bebeği zor buluyorum🤣🤣
Badgirl_ 16 haftalk bebegin yerinde bile olmahan gozleri cekikmi ckms ultrsnda o göz degildr canmm sen göze bnzetmssndr😅
Epelinkiran Detaylı ultrason yaptır hem bütün organlarına bakıyolar hemde çok net görebiliyosun bana cdsini de verdiler açıp açıp izliyorum. Yüzünü sakladı bizimki ama bi ara azıcık gözükmüş burnu fln çok güzel 😊
Zynpdll Benim kızımda ultrasonda bebek görünmüyordu in ben görmüyordum ama doktor görüyor diyor ayakları burda kafası kolu falan ama ben hiç bir zaman göremedim 😂
MerveMustafaKaraku Ultrasondandır o 😂dünyanın en güzel bebeği olcak o senin için. Kemikleşme olmamıştır kıkırdak daha annesi