Emineerdem Merhaba çok saçmadır belki ama bir şey sormak istiyorum benim göğsüm herhangi bir büyüme dolgunluk olmadı çoğu kişi göğüslerim çok büyüdü yazmış merak ettiğim bu süt olumuşunu engeller mi 🤔sütüm yok demek mi oluyor yani 35+2 deyim
Emybl Emineerdem benimde öyle ama sütüm 28. Haftada fln elime gelmişti😂 aksine daha cok oluyormus kücüklerin
058elf Emineerdem benimde öyle ya dolgunlaşmadı 38. haftamdayım doğumdan sonra belli olur var mı yok mu sütümüz, öyle elime süt de gelmedi benim hiç
2prensesannesiiiii Emineerdem benimde öyleydi doğumdan sonrada öyleydi 2 taşına kadar emzirmeye yetti aksine öyle olunca daha çok oluyormuş
Emineerdem Emybl bi ara bi damla aktı umut verdi sonra tık yok 😂 insanın aklına saçma herşey geliyor inşallah gelir sıkıntı yaşamayalım ☺️
Emineerdem 058elf alakası yoktur yorumlarda onu gösteriyor bir kaç yazıda okudum ama insanın aklına takılıyor 🤷🏻♀️ İnşallah güzel olur herşey 🥰
Emineerdem Senayyalcin ya çok okudum ama gelin anlatın bunu insan acaba mı diye yinede soruyor 😞🤦🏻♀️
Emineerdem 2prensesannesiiiii ayyy inşallah ya Allah razı olsun sorarken insan çekiniyor saçma ama aklımada takıldı 😔🤲 çok teşekkür ederim valla bunu duymak mutlu etti 🥰
Birmelekannesi17 Emineerdem bnmde öyle ilkten şişmişti biraz şimdi benimde dolgun değil merak ediyordum bende
Emineerdem Birmelekannesi17 insan düşünmüyor degil zaten herşeyi takar olduk sapık gibi göğsüme bakıp duruyor elliyorum yok mu acaba diye 😂🤦🏻♀️
2prensesannesiiiii Emineerdem rica ederim hiç kafana takma bol bol su iç içiniz rahat etmezse dere otu yiyin süt yapıyor 😊