Uscan Kızlar 5.haftamdan beri ağzımın içinde hiç geçmeyen acımsı ekşimsi değişik kötü bir tat var ve hiç geçmiyor sakız naneli seker o an agzımdayken iyi ama cıkarınca gene aynı tat nasıl geçer tavsiyesi olan varmı😭😭
Beyzan Uscan yukarıdaki arkadaşın yazdığı gibi onu geçirmenin yolu yok sürekli sakız çiğneyip durdum çilekli filan ama sakızı çıkarınca yine aynıydı benim de 16.haftada kesildi çok şükür. İnşallah en kısa zamanda geçer sizinki de 🌸
Merve6954 Uscan Maalesef hiç birşeyin faydayı yok ben 13+3 deyim hala yaşıyorum sinirden ağladığım oluyo onunla beraber mide bulantım var ve bişey yiyemiyorum asla geçeceği günü sabırsızlıkla bekliyorm 🤲🏻
Biranneadayiiii Uscan Bende şuan 11 haftaligim ve gerçekten çok piskolojimi etkiliyor bu durum hiç bişey yiyemiyorum desem yeri var ağlıyorum sinirim bozuluyo banada hiç gecmicek gibi geliyo umarım en kısa zamanda geçer 🤧
Ays0 Ne yazık ki ben ne yapsam o tat gitmemişti tarifi olan bir şey de değil. Naneli şekerin tadını bile bastırıyordu igrencti. 14 hafta civarı birden kesildi resmen hayata döndüm. Sen kaç haftalık oldun şuan
Merve6954 Ays0 Gerçekten geçtimi sanki hiç geçmeyecek gibi hissediyorum hiç bişy yiyemiyorm yediğimden tat almıyorum bazen sinirden ağladığım oluyo umarım en kısa zamanda geçer ve iştahım yerine gelir 🤲🏻
Ays0 Merve6954 benimde öyleydi hele ki su içerken bile acımsı bozuk tat almak psikolojimi bozmuştu resmen ama ne olduğunu bile anlamadım birden kesildi şuan 22 haftalığım hamilelik öncesi gibi gayet normal ağız tadım. İnşallah bir an önce gider de rahatlarsin 😏