merveklyc sağol canım inşallah karnım ağrımaya başlamıştı ilkten sonra yavaş yavaş ağrı belime doğru geliyordu geçen hafta cuma sabah kan geldi biraz belki geçer diye bi eşime demiştim ama hala karnım ağrıyordu ve biraz da belim akşama doğru belimin ağrısı biraz daha arttı eve geldik 10 11 gibi bel ağrım daha da arttı sabaha kadar ağrı hep belime vuruyordu 1 dkka ara ile ağrı giriyordu bağırıyordum ağlıyordum geçsin diye masaj yapıyordum sabaha karşı lavaboya girdim hafif ıkındım bişey patladı su geldi sonra ağrım daha çok arttı evde doğumum başlamıştı hastaneye varır varmaz 5 10 dkka içinde oldu suyum fazlaydı şekerden dolayı ama biz bu kadar erken beklemiyordum