Zhrblt Evet canım şark geç çıkıyor diyorlar. Biz 2 senedir burdayız daha ne kadar oluruz bilmiyoruz 😊 Açıkçası ben çok gitmek istemiyorum düzenimizi kurduk, ben çalışıyorum birde Allah nasip ederse bebiş gelecek bir müddet daha durmak daha iyi gibi geliyor 😇