Hanife_ikranuR 28 aylıkken başladım yani geçen ay 3 haftaya söyledi ama hep onunla ilgilendim eşimde bende yani hayatı tuvalet yemek ve uykudan ibaret oldu 3 hafta boyu sonra sıkıldı galiba tutmaya başladı sonra söylemeye başladı ama bu sürçtü 1 kez çok kötü kızdım ona etkiledi galiba kaka yı söylemiyordu sonradan başladı … tüm bunlar her çocuğa göre farklılık gösteriyor tabi onda bu durumu fark etmeseydim yani potansiyeli bırakırdım ama çok şükür oldu .. kararlı olmak lazım çok fazla kızmamak önemli