Ecemik Merhaba hanımlar biz 34+4 üz bugünnn çok heycanlıyım son haftalardayız siz kaçıncı haftada kucağınıza aldınız bebişleri 👼🏻
Fatmaada2015 Ecemik kızım 35 haftada oğlum 37 haftada şimdi 36 haftadayız 38+4 yani 7 Mayıs için gün aldık bugün inş bekleriz bakalım
gokhande Ecemik 1. 37-38 hafta gibi 2. 39+2 3. 39+4 hepsi de kız şimdi 4.ye hamileyim hayırlısıyla zamanında doğsun bütün Bebişler inşallah ☺️
momsboys Gurcunur 4 cm acılmam vardı suni sancı ile normal dogum yaptım ama baya uzun sürdü ve zor olmustu