umranozby Merhaba 20+4 üm bugün detaylı ultrason için perinitaloga gittim herşey yolunda sadece bebeğimin kafasında su toplanması gördüğünü sınırda olduğunu bir sorun teşkil etmediğini söyledi iki hafta sonra tekrar bakacak böyle birşey yaşayıp doğumda sorun yaşayan yada geçen var mı destek olur musunuz🤔😳
58Vildan umranozby geciyor canim o hic merak etme benim bebisimde 18 haftalikken kist görüldü o da su toplamasi gibi bi seydi 20. Haftada geçmişti 🙏
umranozby 58Vildan inşallah canım internette de araştırıyorum erkek bebeklerde daha çok yaşanıyormuş bebeğin beyni geliştikçe kayboluyor falan yazıyor ama insan endişeleniyor tabi inşallah sağ-salim kucağimiza alırız 👶
Dryaa08 Bu ayrıntılı ultrasonlarda bişey çıkmaza şaşırıcam girsek bi dert girmesek bi dert 2ci bi hamilelik yaşarsam hiç bi testi yaptrmıcam sorun var diyorlar bidaki kontrolde kaybolmuş diyolar o süre zarfında neler yaşıyoruz bebekleri strese sokuyoruz banada beyninde su var kalbinde parlaklık var dediler 1 hafta sonra geçmiş yani geçen bişey hiç canını sıkma ilk kez başımıza geldği için endişe yapıyoruz ister istemez ama bebeğide kendinide strese sokma☺️☺️
HlyaZengin Bende dün girdim çokta uzun sürmedi herşey yolunda dedi sadece kilosu az geldi bana burda okuduklarıma göre aslında bu testi yaptırma taraftarı değildim ama eğer bi sorun varsa anne karnında tedavi gerekirse diye düşünerek yaptırdım