Evlat34 17+5 olduk bizimki kendini göstermiyo bugün doktor gördü önce erkek dedi sonra kordon dolanmış kıza da benziyo dedi kız olma ihtimali var mıdır yaaa
glnzem Evlat34 ben 😂 17. Haftaya kadar erkek dendi sonra 20. Haftada detaylı ultrasonda kız olduğunu öğrendik 😊😊
umyahsen Evlat34 bizede 18.haftaya kadar erkek dedi. 18den sonra %70kız olabilir dedi detaylıda kesin kız dedi 😅 nasipse kızımız olucak 🤗🙏
rukiyeeefeee bana 16. haftada erkek sanırım dedi emin misiniz hocam dedim kesin sölemiyorum bacakları kapalı o gördüğüm kordon da olabilir dedi ve sonrasında 22. ve 24. haftalarda kız dediler
NeslihanDuz Bize 12. Haftamızda erkek tahmininde bulundu doktorumuz 16. Haftamızda kızımız olacağını öğrendik 😍
Emel_kara92 Evlat34 ahaaa 😛 4 gün önce gıttık 16 haftamda kesın erkek dedı bana göre %100 dedı ama yıne de sen etrafa %99 erkekmıs de dedı ben suan oğlum dıye sevmeye başladım degısık mı bılmem 😊