Kızlar merhaba, sizlerle doğum hikayemi paylaşmak istedim. 16 nisan cuma günü 9.30 da acıbadem maslak hastanesin de Sevgili doktorum Esra özbaşlı yla doğumum planlandı. Kızımız makat gelişi olduğu için mecburi sezeryan oldum 🤗 hamileliğim boyunca bebeğim hangi doğum şekli ile gelmek isterse öyle gelsin dedim. Normal veya sezeryan her ikisini de psikolojik olarak kendimi hazırlamıştım. Çok şükür ki öyle güzel bir ekiple spinal doğumum gerçekleşti ve 5 dakika da kızımı gördüm. Etrafta sezeryan öyle abartılıyor ki çok şükür ne spinal iğnesinde sorun yaşadım, ne de bir çekiştirme felan yaşamadım. Doğumdan 4-5 saat sonra hemen kalktım ayağa. Yürüyüş o kadar iyi geliyor ki dikişlere. Çok şükür benim doktorum benim için harikalar yarattı. Dikiş ağrım bile olmadı. 10 gün sonra dikişlerin üstünde minik bantlar var onlar çıkıcak 🤗