HilalYlmz rumeysa_0410 gebeliğimin 9-10 haftalarında yaşamıştım sanki sancı giriyo gibi ağrı oluyordu sonra bi anda kayboldu anlam veremedim
Momcans rumeysa_0410 bende de 27.haftadayim bu hafta basladi yuruyus yaparken bazen aniden iğne batmasi gibi oluyo doktoruma henuz danismadim normaldir die dusundum umarim normaldir 🐣
-93- Gebelikte ağırlık merkezimiz değiştiği için kuyruk sokumuna baskı oluyormuş bu yüzden ağrı hissediyoruz yürüyüşlerde de çok fena vuruyor
Zehrak Benimde oluyor, 10. Haftadan beri sanırım, şimdi 14. Haftadayım agriyo ☹️ doktora sordum bu zamanlar olmaması lazım hamilelik kaynaklı değildir dedi
rumeysa_0410 evlat_ Ben 12. Haftamdayım sonlarına doğru oluyo diye duydum ama bu kadar erken olması normal mi
evlat_ rumeysa_0410 normal olabilir tabi Dr ye danışmak şart. Mesela ben kaburga ağrısını çok erken yaşadım normalde sonda oluyormuş ama ben 10 lu haftalarda beri kaburga ağrısı da çekiyorum. Buradan düşünürsek kuyruk sokumu ağrısı da olabilir her insanın yapısı farklı sonuçta
Emirinannesi34 tanya25 ben anlatıyorum ama doktorum bütün vitaminlerin tam eksiklik yok diyor yazmıyor, ağrılarla yaşıyorum
Emirinannesi34 rumeysa_0410 temizlik yaptıktan sonra özellikle zor yürüyorum, başından beri var 26 haftadayım
Sedaasil Oturarak çalışan biri olarak kuyruk sokumu ağrısını hat safhada yaşadım 😔 medikallerde oturma minderleri var kuyruk sokumu için derseniz bulabilirsiniz tam yuvarlak olmuyor kuyruk sokumu kısmının boşlukta kalması gerekiyor çok faydasını gördüm tavsiye ederim 👍🏼
Tazecik1anne rumeysa_0410 bende de ilk haftalarımdan beri var 18 haftalık oldu hala devam ediyor özellikle uzun süre ayakta kaldıktan sonra feci ağrıyor doktoruma söyledim dolgit krem verdi.
Mmerrvee rumeysa_0410 12-15 hafta arası baya şiddetli yaşadım.Sonra geçti. Şuan 27. Haftadayım arada bir ağrıyor ama yine de o zamanlar gibi değil.