Aysegul_95 Deniz773 akıntı şeklindeyse doktorum bana ilaç vermişti onu kullanıyorum diğer türlü nem gibiyse sık sık çamaşırınızı değiştirin enfeksiyon mantar vs kapmasın
Aysegul_95 Deniz773 eğer idrar kaçırma gibi düşünüyorsanız da pelvik taban egzersizleri yapın ileriki yaşlarda da sıkıntı olur çünkü altınıza kaçırma açısından
Mihrininannesi Bu islaklik icin en az 5 kez doktora gittim. Bana soylenen enfeksiyon ve idrar sivisi … yani rahim buyudukce ve baski ile bir miktar idrar kacirma oluyor dedi doktor
Minigimm0611 Deniz773 benımde yürürken oluyor özellikle elimde tasıdıgım bisey varsa galiba altıma kacırıyorum anlayamadım henüz tam ne oldugunu 😂😂