Zzzzzz Göbeğimin sadece sol tarafında hareketlenme var sizde nasıl acaba soldaki bebek daha hareketli olduğu için mi acaba 🤦🏻♀️
EdaMesut Zzzzzz benimde aynıydı ilk hareketlerini hissettigimde. Hep sol tarafımda ki kızım hareket halindeydi.. ilerleyen dönemlerde ikisini birden hissetmeye başladım. Kaç haftalıksın bu arada.
Deha Zzzzzz benimde hep sol tarafımda hareket var. 33+1 günlükler. Cumartesi kontrolüm var bende sorucam. Vu arada bebişleriniz kaç kilo
Serap1090 Zzzzzz ben de 29+6dayım hep sol üst tarafta hareket hissediyorum ben de bi sorun mu var acaba diye merak ediyorum
Zzzzzz EdaMesut 33+5 günlük Cumartesi doktora soracağım bakalım 🤔 benim soldaki kız maşallah o kıpır kıpır 😁
EdaMesut Zzzzzz kesin sağdakinin yeri dardir 🤣benim ikiside kız 😍biri diğerinin yerini daraltıyordu 😅
Twinsmom66 Zzzzzz benimde öyle ya hiç sürmuyo valla artık tekmelediği yerler açıyo karnımın bende 31 haftalığım
Zzzzzz Deha belki elleri kolları sol taraftadır diye düşünüyorum hep böyle 32haftalıkken 1800 kg dılar
Zzzzzz Twinsmom66 benimki açmış yolu dikkat et ayaklarını dik dinlen bençok aktiftim kontrolle diye gittimi 3cm açılmam olmuş şimdi yatıyorum evde🤣
Twinsmom66 Zzzzzz 4 gun önce gittim dr normal dedi rahim boyum da iyi açılmada yok . Ama korkmuyo degilim
BarBeyzazer Bende 23+4 teyim hala net olarak haraketlerini hissedemiyorum çok hafif bir kaç pıtırdama o kadar ne zaman tekmelerini hissederim ikizlerimin 😒