Rabia112 Merhabalar bu hastaneye gidenleriniz var mıdır acaba 😊 Ben saadet hanıma gidiyorum ama ilgisizliği beni iyice bezdirdi başka doktor ismi arıyorum şuanda önere bileceğiniz var mıdır
esraizmirli Rabia112 bende Saadet hanıma gidiyorum çok da ilgili siz neyinden şikayetçisiniz acaba ☺️