Cananemrah Arkadaşlar bende plesanta previa ile gebeliğim sürüyor adana gidiyorum takipe sizlerin gittiğiniz doktor hastane nedir acaba?birde gebeliğiniz ve tedaviniz nasıl devam ediyor teşekkürler 🌼
Meless Cananemrah canım ben erdal candana gidiyorum iyi bir doktor. Acıbadem,güzelyalı ve medline ile anlaşmalı. Kendi yeri var
Cananemrah Meless sizin durumunuz nasıl kaç haftaliksiniz neler yapıyorsunuz bu süreçte bir defa kanamam oldu benim 17 haftada şimdi sürekli yatıyorum teşekkür ederim bilgileniriz için 🌼
Lulemom Meless benim bi sorunum yok adana başlığını görünce girdim 🙈 bende erdal abiye gidiyorum 22. Haftamdayım bütün pimpirikliğimi korkularımı aldı resmen. Efsanedir kendisi
Meless Cananemrah kuzum çok şükür bir sıkıntım hiç olmadı kanama vs hiç yaşamadım. 16.haftamdayım bende… Doktor bakımından çok memnunum içini ferahlatıyor bir sorun varsa bile en iyi yerden bakıp söylüyor belki sana yararı dokunur🌸
Cananemrah Meless İnşallah hiç olmaz sıkıntı peki is felan yapıyor musunuz herhangi bir tedavi uyguluyor mu size ilaç olarak ,benim plesanta tamamen kapatmış rahim ağzını o yzuden tehlikeli oluyormuş galiba ameliywt süreç
Meless Cananemrah yok canım ama bir tanıdığımda aynı sizin gibi o da 26.haftalarda falan geçen doktor onada öyle söylemiş bir şey vermemiş iş yapmicaksın dinleneceksin demiş. Zamanla yukarı çıkıyormuş. Çıkmazsa sezaryen demiş. Çok fazla önemi olmuyormuş. Sadece normal doğum yapamıyormuşsun o kadar