Semgiz çok çeşiti var bu haftalığın benim skolyozm S şeklinde. genelde okul çağında duruş bozukluğundan kaynaklanıyor, tedavisi var korse kullanımı, egzersiz, pilates gibi. Şuan benim eğriliğim çok değil sadece sağ kolumu çok kullandığım da cam sildiğim de özellikle ağrısı biraz fazla oluyor genel yaşantımı etkilemiyor, hamile kalmadan önce pilatese gidiyordum