Arkadaşlar bugün sonucumu aldım . Doktorum sonuçlar iyi güzel dedi.
Dün akşamda Kanamam olduğu için hem sonucu aldık hemde bebeğe baktı doktorum açıkçası ben de kanama olunca ikili taramamya dair hiç bişi sormadım yazsam anlarmısınız acaba
KOMBİNE RİSK <1:10000
İKİLİ TEST <1:10000
yaş riski : 1:430
trisomy 13/18+Nt
<1:10000