Egeasigi Merhabalar 22 haftalık olduk uzun yürüyüş yapınca sağ kasığıma ağrı girdi yolda resmen yürüyemedim , ara ara iğne batması gibi yne giriyor .normal midir böyle şeyler .?sizlerin ağrıları oldu mu olduysa kaçıncı ayda başladı?
Minel321 Egeasigi canım bugün aynı postu bende açtım 19 haftalık gebeyim bende iki gündür dışarı cıktım biraz yürüdüm ama eve gelince 2 3 saat yakın sağ kasıgım da çok denecek kadar değil az da değil bir ağrı sancı gibi batma gibi bir ağrı var ve sağ tarafım biraz daha sert yarın doktora gidip soracağım
Egeasigi Minel321 benim de yarın detaylı ultrason var onlara da sorabilirim olur mu böyle şeyler diye .ağrı çeken hanımlar yazsalar keşke de bizde korkmasak .
Minel321 Egeasigi bugün bir kaç kişi yazdı bana herkes böbrek genişlemesi olabilir yazmış ama bunun onunla ilgisi yok bence çünkü bu ağrı asagıda sağ kasıgımda
Egeasigi Minel321 evet benimde erkek ve benimde aşağıda sağ kısımda. Yani iç çamaşırı lastiğinin orda .uzun sürmedi oturdum geçti şükür .
Minel321 Egeasigi benim halen geçmedi canım bugün 2 de başladı halen ara ara devam ediyor yarın 12 de randevum var bakalım ne diyecek doktor umarım kötü birsey olmamıştır yıllar sonra bu hayali yaşıyoruz
Egeasigi Minel321 evet benimde ara ara devam ediyor bide bebek en son ultrasonda sağda göründü doktor da şaşırdı sol tarafın boş bebek hep sağda yatıyor dedi secde pozisyonunda yüzünü göstermedi , demekki canı öyle istiyor dedi
Egeasigi Minel321 erkek bebekler sağda olurmuş kızlar solda diye bir yazı okudum,hep soldan tekmeliyor zaten
Tugbays Benim de oluyor maalesef yürüyünce yorulunca falan. Normal sanırım, rahim düz kasları yukarı çekiyor. Siz yine doktora görünün tabi.