Kızlar merhaba, dün geceden beri sanki midem ağrıyormuş gibi kramplar giriyor karnıma yayılıyor ve sırtıma geçiyor ağrı bu sancı mı yoksa mide ağrısımı çözemedim nstde bu ağrılar olmadığından sancıda çıkmadı 27 mayısta sezeryan olacağım. birde bugün doktora gittim ağrıların devam ederse haftaya gel dedi onun dışında bir daha ne zaman geleceğimi söylemedi sizce ne zaman gitmeliyim 5 hafta sonra zaten doğum var :/