Nilasyamom angel123 2 tane tayt aldım ve geniş tshirtler 👍🏻 Ekstra hamile kıyafeti almadım gerek yok bence. Onun yerine bebişe aldım kıyafet 😂 analık yükleniyor
Nursen099 Merinosunannesii bende 3 adet hamile pantolonu aldım 3 tane de emzirme sütyeni o kadar 😍kıyafetlerim normaldede bol giydiğim için gerek kalmadı bişey almama 😊
Buseninannesi_21 angel123 Ben ayda 1 pantolon pijama aliyorum 1′er ya da 2′şer tane 4 tanede tişört aldim ben daha çok hamile pijamasi bulamiyorum hep kalin lastikliler var ya da ben bulamiyorum. 🤷♀️
greybrde angel123 uzun bol yanı yırtmaçlı tshörtler tayt ve salaş tril tril bi eşofman tarzı bişi aldım onun dışanda bişi almadım almıycamda elbisem çok çünkü 💕💞
selinlika angel123 tayt ve bol tişörtler giyiyorum genelde 29 haftalık hamileyim L ve Xl bedenler oluyor 🙈🙈