angel123 Göbüşü çıkan hamile hanımlar kıyafet olarak neler tercih ediyosunuz havalar yakında ısınacak inş ben elbise ağırlıklı alışveriş düşünüyorum sizler ne düşünüyosunuz 🤗
Merinosunannesii angel123 pantalon hariç hiç hamile kıyafeti almadım biraz uzun tişörtlerim kazaklarım var evde de elbise giyiyorum zaten 38iz 😂😂
Mom5444 angel123 ben 3 hamile taytı aldım 7 ayı bitirdim eşimin tişörtleri sağolsun evde idare ediyorum oda sade sever zaten bende öyle kadın erkek pek belli olmuyor normaldede bol giymeyi seven bir insan olduğum için herşeyim daha oluyor 🥰 doğuma kadar bişeye ihtiyacım olmadı 😊
[silindi] angel123 normalde de genellikle tercihim elbiseden yanadır, Alanya gibi bir yerde elbise özellikle de hamilelikte çok daha rahat oluyor 😊 genellikle aerobin kumaş elbiseler alıyorum, fazla terletmiyor 👍
Nursen099 Merinosunannesii bende 3 adet hamile pantolonu aldım 3 tane de emzirme sütyeni o kadar 😍kıyafetlerim normaldede bol giydiğim için gerek kalmadı bişey almama 😊
gamzelianne1 angel123 elbiselerim var salaşlar zaten bi de bahcivani cok istiyorum insallah bahcivan alacam tisortlerim salas fakat dedigin gbi yaz geliyor elbise taraftariyim Allahn izniyle 😌
Mom5444 angel123 biz düz ve sade tişortler giyiyoruz zaten e onunkilerde bana artık oluyor ☺️ Üstünde kendi bol hırkalarımda idare ettim valla 🤣
mommy_bee Ayına göre 3 pantolon aldım. 2 tayt bu ay aldım. 2 kisa kol büyük tshirt 3 uzun kol tshirt aldım. Kışı bol kazaklarla gecirdim yeni almamıştım. Bundan sonra giyecek bir seyler almam gerekir ama yok bulamıyorum bende.
glnzem angel123 korona nedeni ile bi yere çıkmadığım için sadece hamile pantolonu aldım onun dışında eşimin tişörtleri sağolsun 😂 zaten Doğuma kaldı 4.5 hafta
Merinosunannesii angel123 durumun cok çok iyi değilse eğer tırsmalısın😂😂ben indirimleri kovaladım birde a101de bimden filan aldım cogu şeyini yine de tutuyor