maria12 beni bunyamin hoca fetal eko icin gonderdi ragip beye. Ama o burun kemiginin kucuk oldugunu down sendromlu olabilcegini niftt testi yaptirip eger olumsuz cikarsa illa aldirmam gerektigini falan soyledi ama tavri hic hosumuza gitmedi sadece aldirma odakli konustu cok kotu bi hastalik gibi bahsetti down sendromundan test yaptirmamiz konusunda cok israr etti bi numara verdi burayi arayin konusun diye kabul etmedik biz aldirma gibi bi dusuncemiz yoktu asla. Daha sonra detayli ultrasona girdim ve Allaha sukur burnu normaldi bebegimin hic bi sorun yoktu. Bize cok gunler yasatti. Bizde nifty testi yaptirmamiz icin oyle soyledigini dusunuyoruz acikcasi tabi gunahlarini almak istemem kimsenin ama yasadiklarimizi dusununce baska bi aciklama bulamiyorum. O yuzden onda devam etmek istemedim daha sonra