EmineeMirayy95 Kizlar belki bi cogunuz biliyordur 36.haftamda sancilarim olmuştu 1 cm açıkligim vardi. Ve suyumda her hafta azalma oluyodu. 39.Haftaya kadar geldik surekli kontrollerle. Bu sefer sancim kesildi hic olmuyordu. 1 cm aciklik ve su azligim vardi. Çarşamba günü yani dün kontrole gittim ve doktorum suyumun bir cebe düştüğünü sınırda oldugunu ve zaten dogum haftamdaydim.kendi sancimi beklemistik bu zamana kadar ama olmadi.bu halde seni eve gonderemem dedi hemen yatişım yapildi. Sonra saat 11 buçuk gbi rahim ağzı yumuşasın diye fitil verildi. Ondan once lavman yaptilar. Birkac saat gecince sancilarim başladı saat 3 gbi 3 cm oldu açıklık. Sonra saat 6 gbi 5 cm oldu. 7 bucuk gbi de 10 cm oldu şükür. 19.40 Bebegin basini hissettim ikinma hissi geldi. Ebeler daha malzemeleri hazrliyorken benim kızın başı cikiverdi😀 bekle bekle dedi ebeler güldüler. 19.45 te 3 ikinmada şükür dogmustu kızım bi sıcaklık bi hafiflik ki nasil rahatladim. Ve hicte zor olmadi iyiki normal dogum yapmışım . Kesi atilirken hic hissetmedim dikistede hissetmedim rahat olun kızlar. Ben korkuyodum ama hic korktugum kadar degilmis inanin.2 dış 2 iç 4 dikisim var sadece cok az kesmisler.Cok rahat bebegim emiyor şükür ayaga hemen kalktim ilgilendim hic zorluk cekmedim. RAbbim herkese kolay ve bir avazda dogum nasip etsin inşallah hayirlisi ile hepiniz kucagnza alin mukemmel bir duygu annelik. Biraz uzun oldu hakkınızı helal edin.ha şunu soyleyim suni sanci verilmedi bana. Hic sancim yokken sadece rahim agzina koyulan fitil sayesinde dogum yaptm
ilkgebelik EmineeMirayy95 ay çok güzel bir Doğum hikayesi maşaAllah darısı başımıza İnşallah 😇😇😇 okurken duygulandım 😇 Kaç kiloydu bebiş ? Hayırlı olsun bu arada canım nice eşinle çocuğunla yıllarınız olsun ✋🏻
EmineeMirayy95 HicranKzn amiin canim benim insallah hepinize kolay dogumlar nasip etsin RAbbim 🙏 sancılarım baslayinca fatma ana elini suya isladim ve sanci geldikcr onu ictim onunda faydasi oldugunu düşünüyorum inanarak yaptim
EmineeMirayy95 ilkgebelik amiin kuzum insallah cok teşekkür ederim. Allahim sizleride bir avazda kurtarsın inşallah. 3 kilo 50 gram 52 cm doğdu 😊
HicranKzn EmineeMirayy95 annem bana da getirdi umreden bende aynısını yapıcam inşallah Allah yardımcımız olur 🙏🏼🌸
EmineeMirayy95 HicranKzn insallah canim ben yaptim eminim faydasi oldu çünkü hiv sancim yokken kısa surede kendi sancilarim başlayıp doğumum cok rahat oldu. Suya islarken felak nas ayetel kursi insirah suresi okudum
Sldaygn @EmineeMirayy95 aayyy çok sevindim canım sağlıkla büyüt inşallah bebeğini ne güzel bir Doğum olmuş anlatmana göre Allahım bizlerede böyle kolay doğumlar nasip etsin 🙏Atatürk hastanesinde yaptın demi