tugce1003 Kızlar hayırlı akşamlar. Daha önce lazerle biten tüyler hamilelikte çıkıyor diye başlık açmıştım. Bir kaç arkadaşımız hamileyken lazere devam ettiklerini söyledi. Sizlerde böyle yapan var mı ?☺️
[silindi] tugce1003 genelde doktorlar hamilelikte sadece ağda öneriyor bence lazer daha sonraya kalmalı 👍
Mavi34 tugce1003 Benim gittiğim yer gebelikte yapmıyor hatta daha benbteat yapmadan gittim gebelik suphen varsa yapamayız dediler
BurcuLice tugce1003 dediğim gibi yapan güzellik merkezleride var yapmayan yerlerde var hormonlardan dolayı geneli yapmıyor ama bende ağdaya gidicem lazere gitmiştim ama benimde genitalim ve üst bacağımda çıktı
BurcuLice tugce1003 sanmıyorum kuaför ağdası daha cazip geliyor bana traş etmekten iyidir en azından bilemedim ki tek başımada yapamıyorum zaten
orkidehaniimm Benim doktorum önermedi yaptırmıyorum ağdaya devam şuanlık lazere de doğumdan sonra tekrar başlarım riske atmamak en doğrusu😌 herkes farklı şeyler söylüyor ama doktorumu dinlemek benim için en doğrusu☺️
orkidehaniimm tugce1003 canım zatenn uzun süre epilasyona gittiysen bebek tüyü gibi çıkıyor artık tüyler o da ağdayla alınınca acı vermiyor benim de canım çok tatlıdır yoksaaa 😂😂
tugce1003 @[silindi] internettende araştırdım sakıncası yok diyor. Son 3 ay hariç yapılabilir diyor ama bilemedim
tugce1003 @BurcuLice benim canım çok yanar ya gidemem ben ağdaya. Onu yapacağıma eldivenle alırım çünkü hala aşırı Artmadı. Halledilecek durumda
tugce1003 @orkidehaniimm evet öyleydi. Kalınlaşmaya başladı. Artık eldivenle alayım daha da artıp kalınlaşmasan 😂
tugce1003 @Mavi34 teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için. Kökten alıcam eldivenle artık. İnşallah daha da artmaz kökler uyanmaz