Unique_Ted Merhaba Arkadaşlar. Bir konuda fikrinize ihtiyacım var. Dogumuma 13 gün kaldı☺️🌸 Bu silikon gögüs ucları ne kadar kullanışlı. Yara oluşumunu %100 engelliyor mu. Gögüs ucu yaralarını engellemek için siz ne yöntemler kullandınız. Aventin şeffaf kelebek uclu olanı öneriyorlar ama kullanan var mı. Kimisi small olanı büyük diyor kimisi küçük geldi diyor. Konuyla alakalı tecrübeli anneler, anne adayları bilginize ihtiyacım var 🙏🌸🌸
Alpaserdu Unique_Ted ben lansinoh göğüs ucu kremi ve ayva çekirdeğinden hazırladığım jeli kullandım çok iyi geldi
melikeyldrm_54 Canım bende gümüş kapak al arkadaşım emzirmeyi bırakacaktım gümüş kapak aldım çok iyi geldi dedi, bende yarın alıcam doğumuma 2 hafta kaldı, şuan krem kullanıyorum gümüş kapağıda kullanmaya baslicam ve çoğu anne memnun bence dene derim
Unique_Ted melikeyldrm_54 bu arada hemşire kuzenim memelyn diye bir ürün önerdi. Oda çok iyiymiş . Bakın isterseniz. Sizde . Şimdilik ondan aldım hem daha uygun 45 tlye e bebekten. İlk asama onu denerim yara olursa. Olmadı gümüş kapagı denerim.