kelebegimm07 Deli gibi kaşınıyor sudyen takmak istemiyorum hiç bir türlü çok rahatsız ediyor… Zaten kocaman oldu kasimaktan kanadı napicam çaresizim biyere gittiğim zaman deliye dönüyorum gizli gizli kasimaktan çaresi nedir bunun acil yardım lütfen 😔😔😔
Zeyneptekin Cinko krem öneririm her türlü kasinti kizarikliga cok iyi geliyor hatta bebeklerin popo kreminde yogun oluyo nedeni ne acaba dr ami gitsen
kelebegimm07 Zeyneptekin doktoruma sorcaktim her gittiğimde dilime geliyoo. Ama söylemiyorum çok utanıyorum erkek doktorum😔 cekinmesem sorcam da cekindigimden soramiyorum
mommy_bee kelebegimm07 bende yasadim uyuyamadim resmen. Bence bi tahlil yaptırın. Cildiyeye gittim kremler losyonlar verdi ama kullanmadim. Bepanthol sensiderm kasinti kremi ve bioderma atoderm krem kullandim. Halen bioderma kullaniyoruum. Catlak kremlerinjmi kestim alerji olmus olabiliir diye. Dagi den süwenden pamuklu sütyen aldım cok rahat pamuksuz kullanmayın.
kelebegimm07 mommy_bee sudyenle alakası var işte sudyen takmazsam rahatım göğüs altım terlemedigi sürece evet yeni sudyen almam lazım ama biyere giderken ne alırsan alayım takmak istemiyorum
mommy_bee kelebegimm07 bende takmıyordum ama sonra okudum hamilelikte göğüs büyüdüğü icin sütyen takmak desteklemek gerekirmis. Sirt ağrısı yaparmış. Catlaklar artarmis. O sebeple pamuklu ince takiyorum.