busra123 Arkadaşlar 37+5 haftalık hamileyim. 10 gündür 1 cm açılmam var. Son günlerde sırtım çok ağrıyor. Özellikle gece yalancı sancılarda ekleniyor. Başına böyle bir şey gelen var mı?
Mrvbdk busra123 canım normal bebek ağrlaştı artık. Benm ilk gebeliğimde 36dan itibaren vardı 1 cm açklık. Ama sırt ağrılarm fazlaydı kask ağrılarm bebeğin baskısı normal doğuk yapamadım o ayrı :)
busra123 Mrvbdk bebeğim biraz kilolu dönmedi de hala. Acaba agrı doğumun habercisi mi 😕 tereddüt yaşıyorum fazlasıyla