Oznur24 benim beş artı üçte karından yapılan ultrsayonda görülmedi. Bir hafta ongün sonra gittim 7+2 de yine karın ultrasyonununda görüldü 🥰🥰🥰 vakşnal ultrasyona gerek görmedik açıkçası içimi de hep ferah tuttuğum için çöm şükür herşey yolunda gitti ve bebeğimi gördüm