Annebebek000 Kizlar eger ki test cok koyu cikarsa yani diger cizgiyle ayni olursa erkek Silik cikarsa kiz diyolar sizce dogru mu ? Oglumda cok koyuyduu Ye gebeyim 9 haftalik silik cikmisdiii Oglumda tuttu yani
Gizmolata Annebebek000 o siliklik yaptığımız zamana bağlı bence benim silikti oğlum olucak ama ben adet tarihinde yaptım 3 gün sonra yapsam koyu çıkardı
Sermec Annebebek000 yaptıgın zamanla alakalı bence ilk oğlumda adete 4 gun kala baya silikti ikinci oğlumda adete 1 gün kala baya kıpkırmızıydı iki cizgi 🥰