Gurcunur Merhaba 40+1 günlük hamileyim hcbir belirti yok bebeğim kanala bile grmdi daha benim gibi olan varmı doğum kanalına ne zaman girer acaba
Prensannesi5 Gurcunur Bende 40 haftalık hamileyim sancım dışında hiçbir belirtim yok iki günde bir gidiyorum 41 e kadar bekliycez bizde açılma olmazsa suni sancıyla dendi🙄
badecanisik Mondly öyle birşey yokmuş sancıyla bile kanala girebiliyormuş bebek. Bende aynı durumdayım ikinci gebeliğim 40+0 oldk hala beklemedeym ptesi hazırlıklı gel dedi doktorum 🤷♀️🤦♀️
Gurcunur Prensannesi5 İkimiz de aynı gün doğum yapacaz heralde pazartesi son gün suni. Verecekler ağrım gelmzse ama bebek kanala inmeden oluyor mu suni sancı
1DenizKizii Selam Kizlar birde ben varim 40+3 oldum ve hala gelen giden yok ne sanci ne bsy bebisim bas asagi kanala da inmis ama keyfi yerinde galiba 🥰🙊🤰🏼 gelmesse gelecek carsamba suni sanci vericekler