Gizmolata TheQuuen ben geçen hafta tam 35+1 de gittiğimde bebeğim 1400 gr dı. Normal doğum istediğim için vitaminleri bıraktık kolay bir doğum için, kilo alımı biraz yavaşladı ama sadece 1 hafta geriden geliyor 1600 falan olması gerekiyordu.😂
iremk Gizmolata vitaminlerle normal doğum ne alaka anlayamadım nasıl bir bağlantı var anlamadım anlatır mısınız lütfen
3851 Gozde939e99e valla muz cok yedim sadece galiba biraz fazla oldu bizimki baya kilo almks cunku 😂😂 meyve tukrttim oyle gunluk beslenme yani
Gozde939e99e 3851 🤣🤣aynen yani dogurana kadar 4 olur massllah bende biraz oyle dogsun istiyorum tombik ☺saglikli olsunlarda bol bol muz yerim artik🤣
Gozde939e99e 3851 cnm evet sezeryan olmalisin cunku sanciyla felan iri bebek cok zorlanirsin kız mı erkekmi cnm
Selocan59 iremk doğumla alakalı mevzu daha fazla kilo almamak için diyor vitaminler kilo yaptığı için bırakmış 😁
Gizmolata iremk vitaminler bebeğe kilo aldırıyor canım ben sağlıklı beslenmeye devam ediyorum normal doğum iri olursa zor olur diye vitaminler bıraktırılıyor.