ozge8693 32 haftalık hamileyim ama be@beğim bir hafta geriden geliyor. Bugün doktorumuz bebeğin kilosu 1 kilo 745 gram , boyu 43 cm dedi. çok mu düşük kilosu sizce ?
Elif95Kuzey ozge8693 sağlıklı olduğu sürece problem yok bence doktor bana da yeme diyor Doğumun zor olur diyor sağlıklıysa problem yok hiç üzülme😊🙏🏻
Zeynep0606 ozge8693 cnm hic belli olmaz birden alir kilo bakarsin muz ceviz findik cig olarak ye kefir ic hergun bir bardak ayrica sut ve bir kase de goyurt ekle sabahlari kasar peyniri beyaz beynir hangisini yersen 2 adet yap yumurtani kalsiyum agirlik ver toparlar insallh
Zeynep0606 ozge8693 32+6da 2145 grm di benimde cok bir fark goremedim aramizda 33+6 da 2324 dedi doktorum persembe tekrar gidicem bakalim
ozge8693 Zeynep0606 hep böyle besleniyordum bugün biraz kaçamak yaptım pişman oldum ya iki hamburger menü yedim 😱😱bir an eşimin gazına geldim. Bir daha yapmayacağım böyle bir şey aşırı kilo almak da istemiyorum 15 kg almışım zaten umarım bugünkü yediklerim bana değil bebeğime yarar.
Gizmolata ozge8693 canım benimde 1 hafta geriden geliyor 35+1 de 2.400 dü ve bebeğim gayet sağlıklı .
Hilal2525 Gizmolata ben de 34+3 iken gittim 2100 dedi ama gerilik falan olduğunu soylemedi her şey normal dedi kafam karıştı şimdi zayıf mı sizce
Gizmolata Hilal2525 yol yok değil 2-2,5 kilo arası olması ben hiç takmıyorum bebek sağlıklıysa sorun yok, inanın iri olmasına gerek yok sağlıklı olması önemli.
Hilal2525 Gizmolata ilk bebeğimi 37+3 iken sezaryenle doğurdum zayıftı kordondan beslenemiyordu 2500 doğdu da en azından 3000 olsa sağlıklı olsa mutlu olurum:)
Asyavera ozge8693 bende tam 31+5 de gittim sizin bebeğinizin kilosu ile boyu aynıydı bebeğimin kilosu bana da 1 hafta geriden geliypr dedi bi kaç hün kafama taktım düzenli besleniyorum iyice dikkat etmeye başladım ama gerçekten sağlıklı ise genetikte de zayıflık varsa hiç önemli değil doktorlar böyle konuşmayı çok sever
Hilal2525 Gizmolata evet yani su an 2. Hamileliğim ilkinin kıyafetleri görünce şoka girdim ne kadar da küçükmüş diye unutmusum 😃