Kızlar esım yurtdısına gidecek ailemin yanına gitmem lazım 2 aylık gebeyim kimsem yok bulundugum şehirde doktorumdan rapor aldım izin belgesi için başvuru yaptım fakat red geldi nasıl yapabilirim? Kesin almam lazım aynı durumu yaşayanlar var mı yardımcı olur musunuz