Hilaluzuun. Ben ikiz gebeyim 17+1 iz oğullarımla canım benim 8 9 haftalıkken anlaşılır ikiz olup olmadıkları bn iki kese göremedim seni ultrason kağıdında bende tek kese vardı 8 haftalıkken gittim doktorum ikiz olduğunu söyledi daha sonra tekmi çiftmi orası ilerleyen zamanda belli olur dedi hemen anlayamazsın ki onu biraz zaman geçsin ikiz olduğunu nerden anlatsın biliyomusun bthgc değerin yüksel olur bu sayedede idrara vurur bn adetim geçmeden test yaptım daha adetime 2 gün vardı bn silik çıkar diye beklerken iki çizgide kop koyu çıktı bu şekilde anlarsın onun dışında ultrasonu bekle ama inşallah ikizdir rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah❤❤