Celiklibusee UmutveAnnesii bir kaç gün sonra tekrarlayabilirsiniz isterseniz allah hayırlısını nasip etsin insallah🙂
Halaloy7 UmutveAnnesii ben daha önce 3 kere yapmıtşım ve böyle çıkmıştı. Hatta birinde daha netti ama bebek yoktu. Hamileliğimi öğrendiğim testte 2. Çizgi de netti. Bi kaç gün bekleyip tekrar yapın isterseniz. Ya da kan testi yaptırın.
Ecemiz UmutveAnnesii evet canım aynı böyle çıkmıştı 2 gün sonra emin olmak için bidaha yaptım ozaman biraz daha koyu çıktı sonra gidip kan vermiştim ama var sendede kesin
tgbbor UmutveAnnesii erken gebelik testi alıp yap canım ama hamilesin bence silik de olsa beta hgc hormonu sadece hamilelerde çıkan bi hormon yükseliş var yani
cnn34 UmutveAnnesii ben gördüm canım testte hata yksa hamilesin benimde böyeydi çok silikti hayırlı olsun inşallah♥️♥️